.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است. آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد. کشف یک گور تاریخی در عملیات راه‌سازی اردبیل
یک گور دورۀ عصر آهن در جریان خاکبرداری در مسیر چهار باند کردن جادۀ پارس آباد ـ سربند در استان اردبیل کشف شد.(ادامه)
چگونه در رای‌گیری الکترونیکی شرکت کنیم؟
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد و این انتخابات در 8 حوزه شامل «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» از 22 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.(ادامه)
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد. فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
اسامی نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی اعلام شد.(ادامه)
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.(ادامه)
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌. تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌.(ادامه)
نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌های خود برای کمک‌رسانی به متاثرین آبگرفتگی‌های دزفول به خیابان آمدند.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز:

داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند. مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات
شمال نیوز: داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.(ادامه)
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد. باشگاه استقلال محکوم شد
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر و دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان را محکوم کرد.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است. مسافران از سفر به شمال خودداری کنند/ تمام محورهای شمالی قفل شد
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است.(ادامه)
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است. مهاجرین افغانستانی باید به سرزمین خود برگردند و افغانستان را آباد سازند
شمال نیوز: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مهاجران و اتباع خارجی در بیانیه‌ای ۶ بندی اعلام کرد: تلاش برخی سایت‌ها برای ایجاد افغانستان ستیزی مطرود است.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند. فراهم شدن امکان تردد برای زائران اربعین از طریق مسیر دریایی
وزیر راه وشهرسازی گفت: امسال زائران اربعین با توجه به راه اندازی خط دریایی ایران - عراق می توانند از دو بندر خرمشهر و آبادان تردد کنند.(ادامه)
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است. اصلاح قانون مهریه در مجلس به کجا رسید؟
طرح اصلاح قانون مهریه با آنکه یکی از اولین طرح‌های مجلس یازدهم بوده، اما هنوز در صحن مجلس رسیدگی نشده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 264 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.601 seconds.